17 Eylül 2009 Perşembe

Avşa'da sel, arkası gökkuşağı !

Bir müddettir tüm Türkiye'yi etkileyen sel felaketi Avşa'yı da etkiledi. Maalesef Ada'nın bazı sokakları sular altında kaldı. Bu anların fotoğrafını çekmişler, buradan bakabilirsiniz.

Bu kadar yoğun yağmurdan ötürü hemen hemen her evin de bazı sorunlar yaşadığını belirtebiliriz.

Ayrıca bağ bozumu henüz bitmeden böyle bir yağmurun yağması bağcıları ve şarapçıları üzmüş olsa gerek. Hepsine geçmiş olsun. Bu tip yoğun yağmurlar hem hastalık getirebilir hem de üzümlerin üzerindeki mumsu tabaka gideceği için üzümlerin bozulmasına yol açabilir diye düşünüyorum. Bir bilen elbet konuyla ilgili yorum yapar..

Bu yüzdendir ki ben de adakarası üzümlerinden evde yaptığım şarabımın durumunu kontrol edemedim ve de sizlere bilgi veremedim. Hatırlarsanız fermantasyon süreci devam ediyordu.

Ama epeyce kitap okudum. Belki ilerleyen günlerde sizlere bu kitaplarla ilgili biraz bilgi verebilirim.

Neyse ki bugün hava güneşliydi. Umuyoruz ki Eylül'de Avşa, bir müddet daha güneşin kemiklerimizi ısıtmasına izin verir :)

Bayramda fena olmayacak gibi gözüküyor. İsterseniz siz de bir bakın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder